Державна митна служба України модернізує систему Help Desk для підтримки бізнесу під час здійснення митних процедур, орієнтуючись на впровадження сучасних ІТ-рішень та виконання європейських стандартів.
Згідно з інформацією від Держмитслужби, ця нова ініціатива спрямована на покращення ефективності взаємодії між бізнес-суб'єктами та митними органами. Майбутній Help Desk має оптимізувати час відповіді на запити, що сприятиме підвищенню продуктивності та поліпшенню митних процедур.
Платформа для обробки запитів та апеляцій від користувачів різних інформаційних систем має бути запущена до кінця поточного року.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.