Правила «слизького кермування»: як не розбитися

23:05, 11 декабря 2021
Професійні автоспортсмени дали поради водіям.
Правила «слизького кермування»: як не розбитися
Джерело фото: 2plus2.ua
Следите за актуальными новостями в соцсетях SUD.UA

Зміна погодних умов часто супроводжується великою кількістю аварій, особливо коли мова йде про сніг та ожеледь на дорозі. Професійні автоспортсмени, які мають справу з екстремальним водінням, кажуть, що є кілька важливих правил «слизького кермування», які зможуть вберегти водія від ДТП. Про це йдеться в сюжеті «ДжеДАІ».

У негоду водії обов'язково мають зменшити швидкість та збільшити дистанцію. Слід пам'ятати про гальмівний шлях.

«В першу чергу ми маємо зрозуміти, що коефіцієнт щеплення покришок з дорожнім покриттям набагато гірший. Тому гальмівний шлях буде довшим», – каже автоспортсмен Андрій Яроменко.

 Однак часто в ожеледицю навіть досвід не допомагає, бо не всі знають, як правильно долати слизькі ділянки.

«Систему підготовки до здачі на посвідчення водія в нас влаштовано таким чином, що кількість годин, яку проїжджають учні на майданчиках, занадто мала. І знання інструкторів, на жаль, бажають кращого», – вважає Яроменко.

Окрім того, гонщики кажуть, що одна з головних помилок «слизької» їзди - газувати на повороті.

«Багато хто влітку їздить неправильно, але коли асфальт сухий і чистий, він пробачає ці помилки. І люди думають, що це правильно, а потім, коли випадає сніг чи дощ, починаються проблеми», - розповів автоспортсмен Сергій Гусєв.

Створюють загрозу аварій і пішоходи, які переходять дорогу в недозволених місцях. Якщо вдень водій їх ще може побачити, то вночі це часто неможливо. А в умовах ожеледиці загальмувати вчасно може бути значною проблемою.

За інформацією правоохоронців, в Україні за 10 місяців 2021 року сталося 154 тисячі ДТП, а взимку ця цифра лише збільшуватиметься. Однією з причин зимових аварій поліцейські називають небажання водіїв змінювати шини на зимові.

«У правилах дорожнього руху відсутня норма, яка б зобов'язувала водіїв і власників транспортного засобу замінити гуму. Є лише рекомендація, за яку фактично немає відповідальності у випадку невиконання», – зазначив перший заступник начальника департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький.

Також «Судово-юридична газета» писала, чи є доказом порушення ПДР відео, яке зроблено патрульним на власний телефон.

Додамо, що в Україні різко знизилась кількість ДТП з загиблими завдяки системі автофіксації порушень ПДР.

Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВа також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.

Закон об усилении мобилизации: военный учет и другие изменения для украинцев за границей
Telegram канал Sud.ua
Закон об усилении мобилизации: военный учет и другие изменения для украинцев за границей
Главное о суде